MediaWatch

Ny strategisk direktør hos Gonzo Media

Influencerbureauet Gonzo Media skifter ud i ledelsen og finder ny strategisk direktør hos mediebureau.

Adm. direktør i Gonzo Media, Martin Wiinholt. Foto: PR

Gonzo Media får ny strategisk direktør, skriver Markedsføring.

Bureauet, der arbejder med digitale kampagner og de senere år er stemplet ind på markedet for influencermarkedsføring, har ansat Rasmus Wilke i stillingen, hvor han afløser Sara Rosa Oppermann, der er stoppet i ledelsen 1. oktober.

Rasmus Wilke har senest været kontaktchef hos mediebureauet Syntese Media, hvor han har været i to år, og har derudover erfaring Face Media og Atcore.

Gonzo Media arbejder bl.a. med youtubere og flerdoblede sidste år omsætningen fra 5,7 mio. kr. i 2016 til 14,7 mio. kr. sidste år. Bundlinjen i selskabet, der er ejet af adm. direktør Martin Wiinholt og tidligere direktør for Nordisk Film Michael Ritto, forblev dog i rødt med et underskud på 2,7 mio. kr. sidste år.

Ifølge adm. direktør Martin Wiinholt er det dog planen at vende underskuddet i år: "Vores første halvårsregnskab for 2018 viser et dejligt overskud, så svaret er, at det (break even, red.) allerede er sket," skrev han i en kommentar til MediaWatch i sommer.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere