"Online har vænnet os til det målbare"

A.C. Perchs Thehandel var tidligt ude med en digital tilstedeværelse og bruger i dag 80 pct. af marketingbudgettet på sociale medier. "Printmediet i er dag generelt for dyrt i forhold til eksponeringen," siger direktør.
Christian Hincheldey, adm. direktør, A.C. Perchs Thehandel. | Foto: PR/A.C. Perchs Thehandel
Christian Hincheldey, adm. direktør, A.C. Perchs Thehandel. | Foto: PR/A.C. Perchs Thehandel
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Te har i årtusinder været en klassisk handelsvare, og i disse dage lader det ædle bryg sig bedst markedsføre online.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også