MediaWatch

Ørskov: "Vi vil sælge vores indhold til den pris, folk vil betale"

Digitale nyhedsmedier kan være på vej til at blive momsfritaget. Men JP/Politikens Hus' adm. direktør lover ikke, at det vil føre til billigere abonnementer.

Stig Ørskov, adm. direktør, JP/Politikens Hus. | Foto: Stine Holmgaard Tidsvilde

Der er udsigt til, at momsen på digitale nyhedsmedier fjernes, men det er ingen garanti for, at de digitale abonnementer også bliver billigere, skriver Politiken.

Den digitale nulmoms har længe været et ønske hos dagbladene, og tirsdag kom det et stort skridt nærmere virkeliggørelse. Det skete, da EU's finansministre gav grønt lys for, at EU's medlemslande kan sænke den digitale moms.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs