MediaWatch

Googles annoncetopchef forlader selskabet

Efter 15 år hos selskabet og fem år i spidsen for annonceforretningen stopper Sridhar Ramaswamy i selskabet. Afløseren af fundet internt.

Foto: Ritzau Scanpix/AP/Marcio Jose Sanchez

Google har måttet finde ny mand til at stå i spidsen for selskabets milliardstore annonceforretning. Det skriver Wall Steet Journal.

Posten har været besat af Sridhar Ramaswamy de seneste fem år, men han har nu takket ja til et job hos investeringsselskabet Greylock Partners. Sridhar Ramaswamy har arbejdet for Google på forskellige poster siden 2003.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs