Blognetværk jagter vækst på SoMe-profiler med få følgere

De såkaldte mikro influencers, der dækker over bl.a. Instagram-profiler og blogs med få følgere, har gennem de seneste par år fået mere opmærksomhed fra både annoncører og bureauer. De ser en fordel i at bruge de små influencers, der ofte er tættere på deres følgere og læsere end større profiler, de såkaldte makro influencers.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Blognetværk snupper digital salgschef fra Aller Media
For abonnenter
Hårdere konkurrence rammer blognetværk på indtjeningen
For abonnenter