Blognetværk jagter vækst på SoMe-profiler med få følgere

En ny afdeling med fokus på Instagram-profiler og blogs med få følgere skal positionere Bloggers Delight inden for det såkaldte mikro influencer-segment og skabe ny vækst i et marked med stigende konkurrence.
Henrik Akselbo, adm. direktør, Bloggers Delight. | Foto: PR/Bloggers Delight
Henrik Akselbo, adm. direktør, Bloggers Delight. | Foto: PR/Bloggers Delight

De såkaldte mikro influencers, der dækker over bl.a. Instagram-profiler og blogs med få følgere, har gennem de seneste par år fået mere opmærksomhed fra både annoncører og bureauer. De ser en fordel i at bruge de små influencers, der ofte er tættere på deres følgere og læsere end større profiler, de såkaldte makro influencers.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også