MediaWatch

Kristeligt Dagblad går i luften med digitalt nichemedie

Med lanceringen af et nyt digitalt fagmedie rettet mod ansatte og organisationer i det kirkelige landskab vil mediehuset opdyrke ny digital abonnementsforretning. Tidligere redaktør på avisen bliver daglig leder.

Ansv. chefredaktør Erik Bjerager (th.), udviklingschef Morten Thomsen Højsgaard og redaktør Kåre Gade (tv.) fra Kristeligt Dagblad har med resten af holdet bag forberedt lanceringen af Kirke.dk gennem det seneste halve år | Foto: Leif Tuxen/Kristeligt Dagblad

Opdateret kl. 09.25: Redaktør Kåre Gade kommer senest fra stillingen som mediekonsulent i Helsingør Stift og ikke stillingen som kirke- og tro-redaktør, som det først fremgik.

Kristeligt Dagblad skriver sig ind i rækken af mediehuse, der vil opbygge ny abonnementsforretning på digitale nichemedier.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs