MediaWatch

Kristeligt Dagblad går i luften med digitalt nichemedie

Med lanceringen af et nyt digitalt fagmedie rettet mod ansatte og organisationer i det kirkelige landskab vil mediehuset opdyrke ny digital abonnementsforretning. Tidligere redaktør på avisen bliver daglig leder.

Leif Tuxen/Kristeligt Dagblad
Ansv. chefredaktør Erik Bjerager (th.), udviklingschef Morten Thomsen Højsgaard og redaktør Kåre Gade (tv.) fra Kristeligt Dagblad har med resten af holdet bag forberedt lanceringen af Kirke.dk gennem det seneste halve år Foto: Leif Tuxen/Kristeligt Dagblad

Opdateret kl. 09.25: Redaktør Kåre Gade kommer senest fra stillingen som mediekonsulent i Helsingør Stift og ikke stillingen som kirke- og tro-redaktør, som det først fremgik.

Kristeligt Dagblad skriver sig ind i rækken af mediehuse, der vil opbygge ny abonnementsforretning på digitale nichemedier.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere