MediaWatch

DR lukker 50 Facebook-sider

Danmarks Radio lukker en stribe af sine profiler på Facebook. Fremover skal tilstedeværelsen på platformen fokuseres mod de yngre målgrupper, forklarer digital chef.

PR/DR/Bjarne Bergius Hermansen
Michael Arreboe, digital chef i DR Medier og stedfortrædende mediedirektør, fortæller, at DR lukker en række sider på Facebook målrettet det ældre publikum for i stedet at fokusere på den yngre målgruppe på SoMe. Foto: PR/DR/Bjarne Bergius Hermansen

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere