"På disse parametre har danske udgivere lige nu bedre muligheder end Google og Facebook"

Der er ingen tvivl om, at Google og Facebook æder markedsandele på det danske annoncemarked, men de lokale spillere har stadig gode kort på hånden – og de er måske lige blevet bedre med hjælp fra EU, mener MW Panelet.
Foto: Ritzau Scanpix/AP/Geert Vanden Wijngaert
Foto: Ritzau Scanpix/AP/Geert Vanden Wijngaert

Væksten på det digitale annoncemarked har været en konstant siden årtusindeskiftet og har på mindre end to årtier gjort internettet til den største annonceplatform – i 2017 blev 54 pct. af de danske annoncemilliarder investeret digitalt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også