Ekstra Bladet gør op med "one size"-forside på nettet

Der skal være forskel på, hvad abonnenter og ikke-abonnenter bliver præsenteret for på eb.dk, og det sker for at få flere digitale kunder indenfor. Samtidig vil mediet hæve trafikken. "De to mål stritter lidt i hver sin retning," siger digital direktør.
Foto: /ritzau/Thomas Borberg
Foto: /ritzau/Thomas Borberg

Mere kvalitetsindhold. Sådan har parolen først og fremmest lydt fra Ekstra Bladet, når det handler om vejen til at øge abonnementsindtægter og få flere abonnenter på Ekstra Bladet+. Men indholdet skal ikke gøre det alene – avisen har den seneste tid føjet data og højere grad af segmentering til værktøjskassen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også