MediaWatch

Dansk startup satser på mindre virksomheders Google-annoncering

Et dansk iværksætterselskab vil skabe en forretning uden om de digitale bureauer inden for markedsføring gennem Google Adwords. Det skal ske gennem automatisering og kunstig intelligens, lyder det fra direktøren, som forventer 400.000 brugere inden for et år.

Foto: PR/Cobiro

En placering i toppen af Google-søgninger er for mange virksomheder den direkte vej til omsætning og vækst i kundetallet, men hvor større virksomheder uden problemer kan kaste tusindvis af kroner efter assistance fra digitale bureauer, eller endda selv ansætte de nødvendige kompetencer, så halter det for de små- og mellemstore virksomheder (SMV'er).

Det vil den danske iværksættervirksomhed Cobiro ændre på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs