MediaWatch

Computerworld gør op med mangeårig gratismodel og bygger betalingsmur

Pres på annonceomsætningen får Computerworld til at rulle digital abonnementsmodel ud. Det skal booste forretningen, men kommer til at koste trafik, forventer chefredaktør.

En æra som rent annoncefinansieret netmedie gennem to årtier slutter tirsdag, når Computerworld ruller en digital abonnementsmodel ud.

Fremover vil det kræve abonnement at læse en god del af artiklerne på fagmediet, der har været online siden 1996, og som i dag er ejet af jobdatabasen Jobindex A/S.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs