MediaWatch

Nordsjællandsk avishus klar med digital ugeavis

Udgiveren af bl.a. Helsingør Dagblad har indgået et samarbejde med digitalt ugeaviskoncept, hvor størstedelen af indholdet vil være baseret på content marketing og bloggere.

Efter længere tids forberedelse går en ny digital ugeavis "Forbyen" i luften. Det sker i første omgang med Mediecenter Nordsjælland, der står bag Helsingør Dagblad, Lokalavisen Nordsjælland og Søndagsavisen, skriver parterne i en pressemeddelelse.

Bag "Forbyen" står Michael Krogh, som har en kommerciel baggrund i medibranchen hos bl.a. Berlingske Media, hvor han var med til et etablere aoa.dk og en af initiativtagerne til Sweetdeal.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs