MediaWatch

Britiske annoncører vil have Google og Facebook til at nedsætte vagthund

En vifte af Storbritanniens største annoncører opfordrer Facebook og Google til at oprette en uafhængig instans, der skal overvåge og regulere indholdet på deres platforme og skabe mere sikre annoncemiljøer.

Foto: PR/Google

Facebook og Google opfordres i Storbritannien til at samarbejde for at komme kritiske annoncører i møde, skriver Financial Times.

En gruppe af Storbritanniens største annoncører har opfordret techkoncernerne til at etablere en regulerende, uafhængig enhed, der kan overvåge indholdet på begge selskabers platforme.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs