MediaWatch

Blognetværk vil hente hver 10. krone i udlandet i internationalt ryk

Landets største blognetværk Bloggers Delight vil videre ud i Europa i jagten på vækst. Inden året er omme skal udenlandske kampagner gerne udgøre 10 pct. af selskabets samlede omsætning.

Henrik Akselbo, medstifter og adm. direktør for Bloggers Delight. | Foto: PR / Bloggers Delight

Efter et år med følerne ude i godt 10 europæiske lande er Danmarks største blogselskab, Bloggers Delight, klar til at tage skridtet fuldt ud og vil i 2018 forsøge at etablere sig i nabomarkederne.

Det sker ifølge selskabets adm. direktør og medstifter, Henrik Akselbo, for at imødekomme en efterspørgsel fra kunder, der har interesse i at købe kampanger og markedsføre sig på tværs af landegrænser – f.eks. samlet på det skandinaviske marked.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs