MediaWatch

Annoncører har transparens højt på 2018-agenda

International annoncørforening forventer, at medlemmerne vil stille langt skrappere krav om dokumentation for online annonceindkøb i det kommende år.

Mindre snak og mere aktion. Sådan lyder signalet fra internationale brands, når det gælder emner som brand safety og transparens, der var de store debatemner i 2017 på annoncemarkedet, skriver Digiday.

Frem for at vente på, at markedet giver garantier for, at annoncørerne ikke havner i selskab med f.eks. ekstremistisk eller hadefuldt indhold på brugergenererede platforme som Youtube, tager de selv skridt til at forbedre sikkerhed og viden om, hvor deres online annoncering konkret lander.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs