MediaWatch

JP/Politikens Hus lægger det digitale annoncesalg om

JP/Politikens Hus opruster i konkurrencen mod Google og Facebook og bryder de kommercielle mure ned mellem titlerne på det digitale annoncesalg, der samles i ny enhed. Også annoncesalget på print ændres.

/ritzau/Finn Frandsen/Arkiv
Foto: /ritzau/Finn Frandsen/Arkiv

JP/Politikens Hus river murene ned mellem sine medietitler på det digitale bureausalg, der bliver lagt sammen i en ny salgsafdeling på tværs af koncernens titler. Det skriver mediehuset i en pressemeddelelse.

Centraliseringen skal ifølge meddelelsen imødekomme udviklingen på det digitale annoncemarked, herunder annoncørernes og mediebureauernes krav til et effektivt annonceindkøb og mulighed for at blive eksponeret på tværs af medierne i JP/Politikens Hus. Samtidig skal det stille mediehuset stærkere i konkurrencen med internationale annoncealternativer hos aktører som Google og Facebook.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere