MediaWatch

Ekstra Bladet henter ny direktør fra Aller - vil nå 70.000 abonnenter i 2020

Ny ledelsesstruktur skal sikre "afgørende gennembrud" for det digitale indholdssalg på Ekstra Bladet. Ny direktør for betalt indhold er hentet fra Aller, mens ny digital direktør i den redaktionelle afdeling er udnævnt internt.

Poul Madsen, chefredaktør, Ekstra Bladet. | Foto: /ritzau/Thomas Borberg/Arkiv

Ekstra Bladet lægger an til en offensiv på det digitale indholdssalg med omlægninger og udnævnelser i den kommercielle og redaktionelle ledelse.

I den kommercielle afdeling samles ansvaret for digitalt indholdssalg, avissalg og marketing i en ny direktørstilling for betalt indhold og marketing. Den besættes af Heidi Eriksen, der kommer fra Aller Media.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske dataværktøjer, coronaens ekko i regnskaber og et sommerbarometer, der fortsat svinger os igennem de lyse nætter. Kom med på en rundtur i ugens mediebegivenheder.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs