MediaWatch

Ekstra Bladet henter ny direktør fra Aller - vil nå 70.000 abonnenter i 2020

Ny ledelsesstruktur skal sikre "afgørende gennembrud" for det digitale indholdssalg på Ekstra Bladet. Ny direktør for betalt indhold er hentet fra Aller, mens ny digital direktør i den redaktionelle afdeling er udnævnt internt.

Poul Madsen, chefredaktør, Ekstra Bladet. | Foto: /ritzau/Thomas Borberg/Arkiv

Ekstra Bladet lægger an til en offensiv på det digitale indholdssalg med omlægninger og udnævnelser i den kommercielle og redaktionelle ledelse.

I den kommercielle afdeling samles ansvaret for digitalt indholdssalg, avissalg og marketing i en ny direktørstilling for betalt indhold og marketing. Den besættes af Heidi Eriksen, der kommer fra Aller Media.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs