MediaWatch

Aller vil optrappe nordisk salg med nyt netværk

Aller Media tager med netværket Ahead Group næste skridt for at vinde det nordiske marked for medie marketing og udelukker ikke nye opkøb.

I løbet af de sidste to år har Aller Media været på nordisk shoppetur og lagt flere bureauer inden for content marketing i indkøbskurven. Fra danske Datagraf til norske OMG og Freshthinking, fra finske Dingle og svenske Make Your Mark.

Nu samles de i netværket Ahead Group, som Aller Media præsenterede i går, og som skal vride bedre salg og produkter ud på tværs af landegrænserne ud og koordinere salgsindsatsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs