MediaWatch

Egmont overtager TV 2's Tour de France-magasin fra BT

TV 2 finder ny partner til officielt Tour de France-magasin og ser samarbejdet fortsætte i flere år fremover.

Billede fra sidste års Tour de France-afslutning i Paris, hvor Chris Froome endte øverst på podiet foran Nairo Quintana og Alejandro Valverde. | Foto: Christophe Ena/AP/Polfoto/Arkiv

2. juli begynder verdens største cykelløb, Tour de France, og på mediefronten byder årets udgave af løbet på et nyt samarbejde. Det oplyser Egmont Publishing i en pressemeddelelse.

Det officielle Tour de France-magasin bliver nemlig udgivet i et nyetableret samarbejde mellem netop Egmont Publishing og TV 2, som transmitterer løbet. Senest har BT været TV 2's partner på magasinet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs