MediaWatch

Egmont overtager TV 2's Tour de France-magasin fra BT

TV 2 finder ny partner til officielt Tour de France-magasin og ser samarbejdet fortsætte i flere år fremover.

Billede fra sidste års Tour de France-afslutning i Paris, hvor Chris Froome endte øverst på podiet foran Nairo Quintana og Alejandro Valverde. | Foto: Christophe Ena/AP/Polfoto/Arkiv

2. juli begynder verdens største cykelløb, Tour de France, og på mediefronten byder årets udgave af løbet på et nyt samarbejde. Det oplyser Egmont Publishing i en pressemeddelelse.

Det officielle Tour de France-magasin bliver nemlig udgivet i et nyetableret samarbejde mellem netop Egmont Publishing og TV 2, som transmitterer løbet. Senest har BT været TV 2's partner på magasinet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs