
2. juli begynder verdens største cykelløb, Tour de France, og på mediefronten byder årets udgave af løbet på et nyt samarbejde. Det oplyser Egmont Publishing i en pressemeddelelse.
Det officielle Tour de France-magasin bliver nemlig udgivet i et nyetableret samarbejde mellem netop Egmont Publishing og TV 2, som transmitterer løbet. Senest har BT været TV 2's partner på magasinet.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.