MediaWatch

Fagmediernes annoncespalter var på smalkost i 2015

Årets annonceomsætning gik to pct. tilbage for fag- og specialmedier, viser opgørelse.

Annoncesalget var jævnt op ad bakke for de danske fagblade og specialmedier sidste år, viser Danske Mediers Annoncebarometer for de fagligt orienterede nichemedier.

Samlet måtte fagblade og tidsskrifter æde en mindre tilbagegang i omsætningen på 2 pct. i 2015 - jævnt fordelt over årets fire kvartaler.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs