MediaWatch

Fagmediernes annoncespalter var på smalkost i 2015

Årets annonceomsætning gik to pct. tilbage for fag- og specialmedier, viser opgørelse.

Annoncesalget var jævnt op ad bakke for de danske fagblade og specialmedier sidste år, viser Danske Mediers Annoncebarometer for de fagligt orienterede nichemedier.

Samlet måtte fagblade og tidsskrifter æde en mindre tilbagegang i omsætningen på 2 pct. i 2015 - jævnt fordelt over årets fire kvartaler.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs