Aller sætter 75 mio. kr. i presset trykkeri-marked
[fakta] 2014 skuffede fælt for Aller Media, der måtte se bundlinjen gå i rødt for først gang i fem år trukket ned af Se og Hør-sagen samt faldende oplagskurver, der især ramte kerneforretningen; ugeblade.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Aller-aktie dykker efter røde tal
For abonnenter
Pål Thore: Varm sommer sænkede rejsegevinst
For abonnenter
Tidligere digital-chef i Aller skal udvikle Msn.dk
For abonnenter