MediaWatch

Aller forhandler med Readly

Aller Media overvejer at teste den svenske "magasin-spotify", Readly, der har ambitioner om at nå det danske marked inden nytår. Bonnier og Egmont er mere skeptiske.

Indtil videre har de tre store danske magasinudgivere været forbeholdne og skeptiske over for Readly's produkt. All-you-can-eat-modellen kan, frygter de, i værste fald trække tæppet væk under bladsalget, der for danske magasiner og blade er langt den vigtigste indtægtskilde.

Nu melder Aller dog, at huset forhandler med Readly, der gerne vil nå det danske marked inden nytår med sin platform, der tilbyder ubegrænset læsning er en række magasiner for knapt 100 kr. om måneden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs