MediaWatch

Markedsføring relanceret

"Lav en blanding af Illustreret videnskab og Euroman". Sådan lød rådet til medlemsbladet Markedsføring fra Aller Client Publishing, der har hjulpet Markedsføring med den varslede makeover af blad, site og nyhedsbreve.

"Lav en blanding af Illustreret videnskab og Euroman". Sådan lød rådet til medlemsbladet Markedsføring fra Aller Client Publishing, der har hjulpet Markedsføring med den varslede makeover af blad, site og nyhedsbreve.

Ud over nyt design og indhold har Markedsføring også planlagt en digital oprusting gennem længere tid, der nu rulles ud, og bl.a. betyder, at man nu har søsat et nyt jobmarked, der også rummer udlandsjob og mere indhold for studerende, lige som huset vil introducere communities for forskellige marketing discipliner.

De digitale ambitionerne handler derudover også om apps, podcast, webtv og blogs, skriver chefredaktør Christian W. Larsen i dagens leder i Markedsføring - og lige som andre bladhuse, vil Markedsføring også overveje betalingsmodeller.

"Det er ikke en let diskussion, men i stedet for at optræde som jubelidioter, der forærer alt væk, er husets strategi at vi langsomt sikrer markante fordele for medlemmerne," skriver Christian W. Larsen.


 

- LR

 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs