MediaWatch

Aller-ugeblad lancerer magasin

Familie Journal sender nu første udgave af et nyt magasin på gaden, som ompakketerer det mest læste indhold fra bladet.

I dag er første nummer er på gaden af Aller-ugebladet Familie Journals nye magasin-satsning. 

Serien af magasiner skal give nyt liv til indhold fra tidligere numre af ugebladene med fokus på nogle af de mest læste emner, som bliver pakket ind i "lækkert magasinformat", skriver Aller Media i en pressemeddelelse.

Magasinerne får undertitlen: ’Det bedste fra Familie Journal’ og byder på skift på indhold som håndarbejde, have, mad og noveller og nye titler som bl.a. ”Mormor mad” og ”Haven i børnehøjde”. Det første magasin samler læsernes egne historier under titlen ”Skæbner fra virkelighedens verden”.

”Vi er stolte over at kunne give vores læsere en udvidet læseroplevelse med de nye magasiner. Vi lytter meget til vores læsere, og vi ved hvad deres yndlingsemner er. Min ugentlige telefontid, hvor læserne kan ringe ind, har lært mig, at det er deres blad, og det er vi meget opmærksomme på. Vore emneområder i de nye udgivelser er nøje udvalgt, så de passer til vores læsere," siger chefredaktør for Familie Journal, Anette Kokholm i en pressemeddelelse. 

Magasinerne bliver på knap 100 sider og kommer til at koste kr. 49,95. I løbet af året er planlagt ni udgivelser.

- TBH

Mere fra MediaWatch

Franske medier lander indholdsaftale med Facebook

En forhandlingsalliance, der bl.a. repræsenterer Le Monde og Le Figaro, har netop indgået en aftale med Facebook om visning af journalistisk indhold. Aftalen er et bevis på, hvad der kan opnås gennem løsningsorienteret dialog, siger det sociale medieselskab.

Læs også

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs