Svenske Femina øger digitale læsertal med ny udgivelsesstrategi

”Selvom vi har en mediebranche i tilbagegang, står Femina meget stærkt lige nu,” siger chefredaktør for det svenske magasin, der sidste år tabte printlæsere, men fik 61 pct. flere læsere digitalt.
Foto: Thomas Fredberg
Foto: Thomas Fredberg

Feminas svenske søsterudgivelse, som også hører under Aller Medias faner, tiltrak 61 pct. flere digitale læsere i 2022 sammenlignet med året forinden. Det skriver Dagens Media.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også