Teknologiens Mediehus lander bedste resultat i 15 år

Vækst på tværs af alle forretningsområder sendte omsætningen op med 11 pct., mens driftsresultatet endte på 12 mio. kr. - det bedste i mere end et årti. 
Christina Blaagaard har siden 2017 været adm. direktør i Teknologiens Mediehus. Inden da var hun EVP og digital direktør i Bonnier Publications. | Foto: Cecilie Bach
Christina Blaagaard har siden 2017 været adm. direktør i Teknologiens Mediehus. Inden da var hun EVP og digital direktør i Bonnier Publications. | Foto: Cecilie Bach

Strategien om at udbygge Teknologiens Mediehus med nye nichemedier, udrulle betalingsmur omkring flere af sine it-medier og knytte flere live-events til de journalistiske produkter giver fortsat gevinst for selskabet. Det viser Teknologiens Mediehus’ årsrapport for 2022, der netop er offentliggjort.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også