Bureauer forventer lokalavisers annoncesalg vil falde yderligere i år
Faldet i indtægter fra annoncesalg i de lokale ugeaviser vil ikke skifte kurs i 2023 - tværtimod. Ugeaviserne er dog ikke truet på deres relevans som annonceplatform, men af ubalancen mellem stigende udgifter og faldende indtægter. Sådan lyder vurderingen fra to bureauchefer i Omnicom Media Group og Magna Denmark, der begge køber annonceplads i aviserne på vegne af annoncører.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Lokalmedier tabte millioner på printannoncer i 2022
For abonnenter