MediaWatch

Ny chefredaktør for Illustreret Videnskab vil sparke det digitale tempo i vejret

En ”meget stærkere digital tilstedeværelse” er blandt topprioriterne for ny chefredaktør for Illustreret Videnskab, der også vil bringe mere aktualitet ind i printmagasinet. Jobbet bød sig til, efter han tidligere på sommeren sagde farvel til B.T.

Jonas Kuld Rathje, ny chefredaktør for Illustreret Videnskab, og Elisabeth Halmø, indholdsdirektør hos Bonnier Publications. | Foto: PR/Bonnier Publications

Nyhedspulsen skal banke hårdere på illvid.dk, og magasinet skal rumme mere indhold med et aktuelt præg.

Sådan lyder nogle af ambitionerne fra Jonas Kuld Rathje, der tidligere mandag blev præsenteret som ny chefredaktør for Bonnier Publications’ udgivelse Illustreret videnskab.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs