MediaWatch

Pressenævnet afviser tys-tys-kildes klage

Tre medier får medhold i klagesag i Pressenævnet, hvor tys-tys-kilden fra Se og Hør-sagen ville have medierne til at afindeksere artiklerne.

Aller-koncernen, der ejer Se og Hør, holder til på Havneholmen i København. | Foto: Peter Hove Olesen

Berlingske, Ekstra Bladet og Finans får medhold i Pressenævnet om en klagesag i relation til Se og Hør-sagen.

Det fremgår af en meddelelse fra Pressenævnet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Øgede krav til søgemaskiner trådt i kraft

Markedsføringsloven er blevet revideret. ”Ændringerne af markedsføringsreglerne vil blandt andet gøre det lettere for forbrugerne at navigere på de digitale markeder,” siger vicedirektør i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs