MediaWatch

Bladudgiver henter ny markedschef hos Bladkompagniet

Løssalgschef hos Bladkompagniet bliver ny kommercielt ansvarlig i selskabet Keesing/Tankesport, der står bag en række krydsord og quiz-udgivelser. Opgaven bliver at løfte bl.a. digitale vækstambitioner.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Selskabet Keesing/Tankesport opruster kommercielt med ansættelsen af Henrik Løvstrøm som ny markedschef. Det fremgår af en pressemeddelelse fra selskabet.

Henrik Løvstrøm kommer fra en stiling som løssalgschef i Bladkompagniet. Han skal i rollen som ny markedschef hos Keeing/Tankesport, der udgiver en række blade inden for "braintainment" såsom krydsord, skærpe forretning og vækst bl.a. digitalt, fremgår det.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opskalering i Egmont, tv-tal fra året der gik og oprustning på cybersikkerhed har været med til at sætte farve på denne uge i den danske mediebranche. Få overblik over paletten med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs