MediaWatch

"Der er i mine øjne mange grimme tendenser i tiden, hvor man er blevet lidt for corporate og lidt for vakse med Excel-arket"

MediaWatchs Sommerbarometer: Søsætningen af et nyt magasin, pauseknap på et andet, frustration over annoncørers "forblændelse" af sociale medier og en film, der bliver ved med at spille, har præget 2021 for udgiveren af magasinerne Groovy og Guaca, Kim Flyvbjerg.

Kim Flyvbjerg har siden 2018 stået bag musikmagasinet Groovy og senest madmagasinet Guaca | Foto: Claudia Pérez Pujol Rosenlund

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs