MediaWatch

Nordiske Medier samler flere medier under to redaktører og går mere digitalt

Nordiske Medier nedbryder sin hidtidige redaktionelle struktur for at inddele en stribe af sine nicheudgivelser under to fokusområder - industri og byggeri. Det skal være med til at styrke mediehuset digitalt og få abonnementsbasen til at vokse.

Jesper Hansen, adm. direktør i Nordiske Medier, søsætter en omorganisering af mediehusets redaktionelle struktur for at styrke de digitale produkter. | Foto: PR / Nordiske Medier

Nordiske Medier indleder en større omorganisering for at lægge flere kræfter i mediehusets digitale produkter og tilstedeværelse. Det skal være med til at indfri en ambition om at udvide abonnementsbasen med 20 pct. årligt inden udgangen af 2022 til 25.000 abonnenter, oplyser Jesper Hansen, adm. direktør i Nordiske Medier.

For at det skal lykkes, har mediehuset nedbrudt den hidtidige struktur, hvor redaktionen i København primært har haft fokus på print, mens redaktionen i Aalborg primært har redigeret de digitale produkter.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs