MediaWatch

"Vi Unge" relancerer og skruer op for samfundsstoffet

Det er på tide at puste nyt liv i magasinet for teenagere, mener Aller Media. Ud over at have fået en visuel overhaling, er der også lagt et nyt redaktionelt snit.

Foto: Aller Foto & Video

Ugebladshuset Aller Media har relanceret bladet for unge piger Vi Unge, som er udkommet under sit nuværende navn siden 1963. Det oplyser Aller i en pressemeddelelse.

Bladet har fået nyt design, herunder nyt logo, ny skrifttype og nyt layout. Derudover har ledelsen taget den redaktionele linje til genovervejelse og valgt, at der fremover skal være mere fokus på "den aktuelle samfundsdebat og emner som miljø og bæredygtighed, køn og diversitet", lyder det i meddelelsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs