MediaWatch

"Vi Unge" relancerer og skruer op for samfundsstoffet

Det er på tide at puste nyt liv i magasinet for teenagere, mener Aller Media. Ud over at have fået en visuel overhaling, er der også lagt et nyt redaktionelt snit.

Foto: Aller Foto & Video

Ugebladshuset Aller Media har relanceret bladet for unge piger Vi Unge, som er udkommet under sit nuværende navn siden 1963. Det oplyser Aller i en pressemeddelelse.

Bladet har fået nyt design, herunder nyt logo, ny skrifttype og nyt layout. Derudover har ledelsen taget den redaktionele linje til genovervejelse og valgt, at der fremover skal være mere fokus på "den aktuelle samfundsdebat og emner som miljø og bæredygtighed, køn og diversitet", lyder det i meddelelsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs