MediaWatch

Egmont Publishing skifter navn

Egmonts magasinhus og e-handelsselskab Egmont Publishing får med indgangen til 2021 nye klæder og hedder fremover Story House Egmont i forlængelse af forretningsdivisionens udvidede fokus.

Foto: Egmont/PR

En af Egmonts største forretningsdivisioner skifter navn fra Egmont Publishing til Story House Egmont. Det fremgår af det centrale virksomhedsergister, CVR.

Divisionen, Story House Egmont, rummer dels koncernens magasin- og ugebladsdrift med udgivelser som Alt for damerne og Eurowoman, dels den stærkt voksende e-handelsforretning med shops som Outnorth og Jolly Room, samt bureauerne inden for marketingservices som S360 og Belong, som Egmont-forretningen også har investeret i de senere år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Kritiseret aftale om rettighedsbetaling lagt på is, mediebureauer kigger efter alternativer til Facebook, DR dropper livekoncerter, podcastbureau udvider med nye formater, og lokale radio- og tv-stationer har fået inddraget deres sendetilladelser. Læs med, når vi gennemgår ugens største mediesager.

Producenter glæder sig over droppet aftale men afblæser ikke krise

En rettighedsaftale, som i måneder har betydet stop for udvikling af fiktion til streamingtjenester, blev torsdag forkastet af Create Denmark, og det er et skridt i den rigtige retning. Det mener bl.a. Producentforeningen. Nu pågår individuelle forhandlinger med tjenesterne, men det risikerer at trække ud til efter sommer, lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs