MediaWatch

Costume-satsning har vist succes i Danmark – nu lanceres konceptet i Norge

Siden begyndelsen af året har Costume tilbudt kommercielle partnere at udkomme med indhold og kampagner gennem Costumes egne læsere, der får en influencerrolle. Koblingen mellem medie og influencermarketing bliver nu også rullet ud hos Costume i Norge.

Foto: PR/Benjamin Media

Modemagasinet Costume, der udgives af Benjamin Media under Bonnier Publications, lancerede i begyndelsen af året en ny satsning, der inddrager magasinets læsere i rollen som influencer. Nu udvides den danske forretningsmodel til Costume i Norge.

Konceptet med navnet "Costume Icon" er et samarbejde med det svenske tech-selskab Society Icon, der står bag en platformsløsning, der forbinder forbrugere med brands, de gerne vil promovere. Løsningen giver Costumes kommercielle samarbejdspartnere mulighed for at få eksponeret deres produkter og altså reklamere gennem magasinets læsere.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere