MediaWatch

Ny annoncedirektør skal understøtte vækstplan i sundhedsmediehus

Medicinske Tidsskrifters nye annoncedirektør får ansvaret for aktiviteter i hele norden og skal være med til at føre vækstplan ud i livet.

Foto: Screenshot

Sundhedsmediehuset Medicinske Tidsskrifter får 1. december ny annoncedirektør. Det bliver Marianne Petersen, som kommer til fra en stilling som daglig leder af de kommercielle aktiviteter hos Dagens Medicin. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Marianne Petersen får ansvaret for Medicinske Tidskrifters aktiviteter i hele norden, og hun træder samtidig ind i direktionen, hvor kommerciel direktør Benjamin Müller og mediehusets to ejere, Nina Vedel-Petersen og Kristian Lund, allerede sidder.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs