MediaWatch

Nordiske Medier går i luften med logistikmedie

Nyt abonnementsbaseret nichemedie med fokus på logistik skal udbygge Nordiske Mediers kundebase og får chefredaktør for Søfart i spidsen.

"Der investeres milliarder i området, og danske virksomheder jagter konstant en billigere og mere effektiv forsyningskæde," udtaler chefredaktør Nicolai Østergaard om baggrunden for det nye medie, der har fokus på logistikbranchen. Foto: PR/Nordiske Medier

Fredag udvider Nordiske Medier med et nyt digitalt abonnementsmedie, der skal fokusere bredt på logistikbranchen til vands til lands og i luften. Det oplyser Nordiske Medier, der er en del af Nordjyske Medier, i en pressemeddelelse.

Det nye medie Fremtidens Logistik er abonnementsbaseret og udkommer med daglige nyheder, et ugentligt nyhedsbev og fire årlige magasiner. I spidsen for mediet står chefredaktør for nichemediet Søfart, Nicolai Østergaard, og redaktionen består derudover af redaktør Jesper B. Nielsen og Camilla Gade Christensen, der er digital redaktør.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere