MediaWatch

Nordiske Medier går i luften med logistikmedie

Nyt abonnementsbaseret nichemedie med fokus på logistik skal udbygge Nordiske Mediers kundebase og får chefredaktør for Søfart i spidsen.

"Der investeres milliarder i området, og danske virksomheder jagter konstant en billigere og mere effektiv forsyningskæde," udtaler chefredaktør Nicolai Østergaard om baggrunden for det nye medie, der har fokus på logistikbranchen. | Foto: PR/Nordiske Medier

Fredag udvider Nordiske Medier med et nyt digitalt abonnementsmedie, der skal fokusere bredt på logistikbranchen til vands til lands og i luften. Det oplyser Nordiske Medier, der er en del af Nordjyske Medier, i en pressemeddelelse.

Det nye medie Fremtidens Logistik er abonnementsbaseret og udkommer med daglige nyheder, et ugentligt nyhedsbev og fire årlige magasiner. I spidsen for mediet står chefredaktør for nichemediet Søfart, Nicolai Østergaard, og redaktionen består derudover af redaktør Jesper B. Nielsen og Camilla Gade Christensen, der er digital redaktør.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs