MediaWatch

Vi Unges nye chefredaktør vil relancere mediet: "Vi har stor respekt for mediet, men målgruppen bevæger sig hele tiden"

Ungdomsmagasinet Vi Unge skal igennem en relancering, som bl.a. skal skabe en aktivistisk stemme på flere mediekanaler. Samtidig satser mediet på at fange nogle lidt ældre læsere end hidtil, lyder det fra mediets nye chefredaktør.

"Vi skal have en mere aktivistisk stemme ind i ungdomsmagasinet," lyder det fra Vi Unges nye chefredaktør, Nikita Hoffmann Andersen. | Foto: Aller Foto & Video

Det ligger naturligt for 25-årige Nikita Hoffmann Andersen at tænke digitalt. Med en baggrund som digitalredaktør hos modemagasinet Elle og nu som ny chefredaktør hos Allers ungemagasin Vi Unge, vil hun skabe en ny identitet for mediet.

Derfor lægger hun ud med at præsentere en relancering af ungemediet til foråret, der redaktionelt i højere grad skal favne de politiske rørelser blandt unge og distributionsmæssigt favne flere kanaler.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs