MediaWatch

"Det kan være en svær omstilling, hvis man plejer at sælge på reach"

Rekruttering: Det er hverken digital knowhow eller medieerfaring, der tæller, når der skal rekrutteres til Altingets annonceafdeling, siger annoncedirektør og tidligere ejer af salgsbureauet Nichehuset.

Foto: Rasmus Flindt Pedersen/Nichehuset

Med Altinget som den bærende kunde er salgsbureauet Nichehuset, der i dag er ejet af Altinget, formet af den digitale medieverden.

Alligevel er digitale kompetencer langt fra afgørende, når der skal rekrutteres sælgere, forklarer annoncedirektør hos Altinget og tidligere ejer af Nichehuset, Oskar Herrik Nielsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs