MediaWatch

Egmont Publishing huggede luns af udgifterne og fordoblede driftsresultatet

Kerneforretningen i det danske magasinhus skrumper fortsat, men effektiviseringer, ændret annoncesalg og nye forretningsben trak Egmont Publishing ud af 2018 med forbedringer på drift og bundlinje.

Klaus Høeg-Hagensen, adm. direktør, Egmont Publishing i Danmark. | Foto: PR / Egmont

En mindre tilbagegang på toppen og en markant forbedring på driften og bundlinjen. Sådan tegner linjerne sig i 2018-årsregnskabet for det danske magasinhus Egmont Publishing, der blandt andet udgiver Euroman, Alt for Damerne, Her & Nu og Anders And.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Bureauerne Dentsu og MBA nedlægger stillinger

Svy stillinger i mediedelen af Dentsu Danmark er blevet nedlagt. Ifølge direktør er der tale om rettidig omhu med udsigt til et 2023, der vil blive præget af økonomisk krise. Hos reklamebureauet Mediacom Beyond Advertising, MBA, bliver fem afskediget, fordi bureauet oplever, at nogle kunder holder igen med projekter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs