MediaWatch

Tidligere Discovery-chef får direktørjob i Aller Media

Aller Media finder ny marketingdirektør med rødder i telebranchen, og han kommer senest fra en direktørstilling hos Discovery Networks.

PR/Discovery Networks
Foto: PR/Discovery Networks

Aller Media rokerer om i ledelseslaget og har ansat Anthony Lim som ny marketingdirektør. Det skriver koncernen i en pressemeddelelse.

Anthony Lim kommer senest fra en stilling som marketingdirektør i Discovery Networks, som han forlod i slutningen af 2018 i forbindelse med en organisationsændring efter et års tid i stolen.

Karrieremæssigt har han dybe rødder i telebranchen og arbejdede fra 2003 til 2017 først i Orange Group, så Telia og siden Call me, hvor han var salgs- og marketingdirektør, inden skiftet til Discovery i 2017.

Anthony Lim tiltræder 1. februar og sætter sig i stolen efter Morten Rud, der stopper som marketingchef i ugebladskoncernen og kaster sig over en ny rolle som projektchef i huset, fremgår det.

"Vi er enormt glade for, at vi med Anthony Lim har fået en stærk profil i vores team i Salg & Marked. I forbindelse med vores strategi "Vækst og bedre liv" bliver Anthony Lim ansvarlig for at videreudvikle hele marketingområdet og sikre, at vi udnytter det enorme potentiale, der er i samspillet mellem vores stærke indhold, brands, events og salgsplatforme," siger Christoph Nørgaard, direktør for Salg & Marked i Aller Media, i meddelelsen.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere