MediaWatch

Aller-magasin til mænd skruer op for udgivelsesfrekvensen

Herremagasinet Dossier, som Aller Media søsatte for to år siden, får skruet et nøk op for antallet af årlige udgivelser efter stigende annoncørinteresse, fortæller ansvarshavende.

Foto: PR/Aller Media

Efter to år på gaden udvider Aller Media udgivelsen af herremagasinet Dossier fra fire til seks årlige udgivelser, således at magasinet fremover udkommer hver anden måned. Det oplyser Aller i en pressemeddelelse.

Magasinet henvender sig til karrierebevidste mænd og udkommer sammen med mediekoncernens modemagasin Elle. Ifølge Cecilie Ingdal, chefredaktør for Elle og ansvarshavende for Dossier, har der været fin interesse fra annoncører for Dossier, der siden lanceringen i 2016 er udkommet ni gange.

"Vi oplever en stor interesse blandt distributører og annoncører, og det er jo et direkte resultat af det stærke redaktionelle arbejde, som redaktionen leverer med hver udgivelse. Det ser vi selvfølgelig frem til at kunne gøre endnu mere af med to yderligere udgivelser om året," udtaler Cecilie Ingdal i meddelelsen.

Magasinets indhold er primært interview med mænd om bl.a. deres karrierer. Dossier har en fast redaktion på tre mand bestående af chefredaktør Kaster Steenbach, digital redaltør Ditlev Fejerskov og client manager Mads Vanggaard.

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs