MediaWatch

Norsk blogger lancerer eget magasin

Populær norsk blogger udvider forretningen og udfordrer magasinindustrien med egen digital publikation.

Foto: /ritzau scanpix/Jens Dresling

Den norske blogger Camilla Pihl, der til daglig driver en millionforretning som blogger, udvider sin medieplatform med lanceringen af et nyt digitalt livsstilsmagasin. Det skriver Kampanje.

Det sker i samarbejde med det norske investeringsselskab Venture Factory og med henblik på at trænge yderligere ind på mode- og livsstilsmagasinernes territorium, lyder det.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Berlingske skipper papiraviser på helligdage - andre fastholder

Berlingske har skippet den trykte avis på helligdage, men andre vil fastholde printudgave viser MediaWatch-rundspørge. På længere sigt kan danske søndagsaviser på tryk dog være truede ifølge en medieforsker, fordi en stor del af indtægtsgrundlaget er forsvundet.

Tidligere EB-sportschef skifter ind hos Tipsbladet

Efter at være blevet opsagt som del af chefredaktør Henrik Qvortrups ændringer i Ekstra Bladets holdopstilling er avisens tidligere sportschef blevet en del af Tipsbladets kommentator-team som led i en digital oprustning.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs