
Mens læsertallene for de danske aviser ikke bød på mange lyspunkter for landets udgivere, er billedet lidt mere blandet for ugebladene, der indgår i Kantar Gallups opgørelse, og som både tæller B2B-fagblade og de store B2C-titler, som hører til de afgørende indtægtskilder for bladhusene Aller Media og Egmont Publishing.
Næsten halvdelen - 8 ud af 17 - af bladene oplevede således fremgang i årets første halvår sammenlignet med samme periode sidste år. Det betyder med andre ord også, at de resterende 9 titler, heriblandt flagskibsbladene for damer hos både Aller og Egmont, tabte både større og mindre læserandele.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app