MediaWatch

Aller Media: "For os var der ikke nogen grund til at købe Tæt På"

Danmarks største bladhus, Aller Media, sagde pænt nej tak til tilnærmelser fra det konkurrende ugeblad Tæt På, som nu trækker stikket efter opstartsår med gedigent underskud. Bladdirektør så ingen grund til at overtage brandet, fortæller hun.

STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV
Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV

Den nye dreng i ugebladsklassen, Tæt På, lukker og slukker efter godt halvandet år. Det kunne Ekstra Bladet fortælle tidligere på dagen, efter rigmanden og mediets hovedejer Karsten Ree har meddelt, at han smækker kassen i, efter ugebladet endnu ikke har nået breakeven. Tabet har ifølge direktør Erling Tind Larsen været på 18 mio. kr. i ugebladets levetid.

Tæt På har i løbet af den seneste tid afsøgt mulighederne for at sælge bladet, fortæller ugebladets direktør Erling Tind Larsen. Blandt andet Aller Media har Tæt På taget kontakt til, og det bekræftes af Aller Medias bladdirektør, Anette Kokholm, over for MediaWatch.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere