MediaWatch

Fald i indtjeningen får svenske Bonnier Magazines til at skære ned

Efter indtjeningen er faldet med 100 mio. svenske kr. i 2017 hos svenske Bonnier Magazines & Brands, er selskabet nødt til at skære ned. Det betyder færre ansatte, fortæller direktøren til bl.a. Dagens Media.

Lars Dahmén, adm. direktør hos Bonnier Magazines & Brands. | Foto: PR

Hos det svenske magasinselskab Bonnier Magazine & Brands faldt indtjeningen i 2017 til under det forventede. Den landede på 167 mio. svenske kr. – knap 122 mio. kr. – mod 267 mio. svenske kr. i 2016. Det skriver Dagens Media.

Tilbagegangen udmønter sig i nedskæringer hos selskabet, fortæller adm. direktør Lars Dahmén til det svenske medie. 

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs