MediaWatch

”Data vinder, og det skal vi udnytte”

Medierne står stærkt, fordi de både har godt indhold og værdifulde brugerdata, mener ny kommerciel direktør i Aller Media, men print må ikke gå i glemmebogen: "Vi er ikke dygtige nok til at forklare, hvor effektivt print stadig er".

Aller Media er godt nok et bladhus med 145 år på bagen og rødderne dybt i den trykte ugepresse, men strategien bygger på en digitaliseret fremtid, siger ny direktør for salg og marked hos mediekoncernen.

"Data er nøglen til succes for både publicister og annoncører. Med data kan du ramme dine målgrupper langt mere præcist, og det er en fantastisk mulighed, både for annoncer og indhold," siger kommerciel direktør i Aller Media, Christoph Nørgaard.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs