MediaWatch

Aller hyrer nye chefer til forretningsudvikling og analyse

To nye chefer er tiltrådt i ugebladskoncernen. De skal lede hhv. Aller Medias analysearbejde, hvor kvinderne især er i fokus, og forretningsudvikling, hvor afsættet er særligt det digitale.

Thomas Saks (tv.) og Louise Frandsen (th.). | Foto: PR-foto

Ugebladskoncernen Aller Media, hvis fundament i dag også hviler på marketing, reklame og kommunikation, har hyret to nye chefer, som skal stå i spidsen for forretningsudvikling og analyse. Det skriver Aller Media i en pressemeddelelse.

38-årige Louise Frandsen er således per 1. april ansat som chef for Aller Analytics i Aller Media. Louise Frandsen kommer fra en stilling som chef for digitale medieindkøb i Amplifi. Med afsæt i Aller Medias strategi "Vækst og bedre liv" bliver Louise Frandsen ansvarlig for at levere indsigt, analyser og strategier på tværs af huset med udgangspunkt i Aller Medias data på bl.a. forbrugergrupper blandt kvinder, skriver Aller Media.

"Der er ikke nogen, der ved mere om kvinder end os. Og den unikke viden er en stadigt vigtigere del af, at vi som virksomhed hele tiden sikrer, at vi og vores brands, produkter og forretning er relevant over for både vores læsere, brugere og B2B kunder," udtaler Louise Frandsen i meddelelsen.

Også 40-årige Thomas Saks er ny mand i Aller Media. Han blev 1. april ansat som chef for forretningsudvikling i Aller Media. Hans hovedfokus vil ligge på det digitale område, skriver Aller Media.

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs