MediaWatch

Boozt sender modemagasin på gaden til halv pris af konkurrenter

Til en markedspris på 40 kr., når det da ikke gives væk gratis, lancerer e-shoppen Boozt.com et modemagasin, der skal "bygge bro mellem målgruppe, magasin og direkte mulighed for køb", lyder det fra selskabets marketingdirektør.

Boozt Magazine, marts 2018

Mens de fleste for tiden taler om at rykke printprodukter ind på de digitale platforme, har den dansk-svenske e-shop Boozt.com, som primært sælger modetøj og skønhedsprodukter, valgt at forlænge forretningen med et printmagasin.

Onsdag i denne uge landede Boozt Magazine således på hylderne i detailhandlen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs