MediaWatch

Aller Media indleder samarbejde med svensk avishus

Aller Media i Sverige skal fremover producere søndagstillægget til den svenske avis Aftonbladet, der er ejet af Schibsted-koncernen.

Foto: /ritzau/Jonas Olufson/Arkiv

Den svenske avis Aftonbladet, der er ejet af mediekoncernen Schibsted, vil i det nye år få produceret sit søndagstillæg Aftonbladet Söndag af det konkurrerende magasinhus Aller Media. Det skriver Dagens Media.

Det er Allers datterselskab Aller Brand Studios, der fra marts skal stå for produktionen, mens søndagstillægget fortsat vil udkomme under Aftonbladet-brandet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Nent udfaser Viafree og går i partnerskab med ViacomCBS

Nent trækker i 2022 stikket på sin reklamefinansierede streamingplatform i Norden, Viafree, til fordel for et partnerskab med en af verdens spillere inden for annoncefinansieret streaming. Nent skal fortsat stå for lokalt annoncesalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs